Administratörskonferens

Vi hälsar dig som har någon form av administrativ funktion i en pingstförsamling välkommen till årets Pingst Administratör. Du som jobbar med ekonomi, bokningar, kommunikation, ansökningar, predikoturer, layout, samordning och liknande:
Kom till Pingst FFS huvudkontor i Alvik 2–3 april 2020 och träffa andra som jobbar med ungefär samma saker som du. Vi börjar med incheckning torsdagen 09.30 och slutar på fredagen 15.00
Dagarna hålls ihop av Madeleine Hansson, Monica Söderkvist och Anna-Carin Rabnor

Ur programmet:
Torsdagen
Medverkan av bland andra Andreas Ardenfors och Magnus Wahlström
• En fungerande församling räcker till för fler än sig själv
• Vad hände med GDPR?
• Presentation av några olika digitala verktyg som kan underlätta administration
• Pingst Historia
• Nätverkande och gemenskap
• Med mera
Fredagen
• Helene Ekroth från Jönköping kommer undervisa oss om stress och stresshantering.

Anmälan och betalning
Anmäl dig genom att mejla till info@pingst.se ange ditt namn, mejladress, församling du jobbar i och eventuella allergier. Även du som gör en administrativ insats volontärt är välkommen!
Konferensen kostar 550 kr och då ingår inte boende men ett tips är att boka rum på Scandic Alvik som ligger nära Pingsts huvudkontor. Information om hur du ska betala kommer efter att du anmält dig.
Sista anmälningsdag 25 mars 2020.